متن متحرک

 
زنده باد جنبش سبز ایران
 

ای کاش من هم الان در تهران و در روز ایران در کنار همرزمان سبزم بودم

ای کاش ای کاش من هم الان در تهران بودم
خیلی الان غصه دارم و ناراحتم که فردا در کنار همرزمان سبزم نیستم.
سینه من پر از درد و مشتم پر از تنفر و نگاهم پر از خشم و گلویم پر ازفریاد است
ای کاش در تهران بودم
این دیو صفتان دیکتاتور و تمام سگان و غلامان حلقه به گوش آنها بدانند که افرادی مثل من در سرتاسر ایران بسیای بسیار بسیار زیاد هستند که بنا به هر دلیلی از بودن در کنار همرزمانشان محروم شده اند 
بخدا قسم که اهل حرف نیستم و هدفم شعار دادن و شیر کردن دیگران نیست.
.دوست داشتم حرف دلم رو بزنم
خیلی ناراحتم و غصه دارم.
کاش فردا در تهران بودم
ای کاش







ارسال به:

0 نظر داده شده (comments):

ارسال یک نظر

با تشکر از نظر دهندگان عزیز و با تشکر از اینکه به این وبلاگ سر زدید
به امید آزادی ایران سبز و نابودی رژیم دیکتاتور
یک حکومت با کفر شاید باقی بماند اما با ظلم هرگز باقی نمیماند

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...